Return to site
Return to site

Vsak opravi svoje delo – nič manj in nič več

· Nasvet tedna

Vsak opravi svoje delo – nič manj in nič več

Si predstavljate, kako bi izgledala vaša organizacija, če bi v njej vsak opravil svoje delo?

Samo to.

Nič več in nič manj.

Bi stvari tekle bolje - z manj zapletov, zastojev in težav?

Ali je to nemogoče, ker številni naredijo še tista dela, ki niso zapisana v nobenem opisu delovnega mesta, a jih je potrebno vseeno narediti?

V tokratnem nasvetu tedna delim z vami idejo, o kateri se vse več zadnje čase pogovarjamo na vodstvenih delavnicah - v luči dejstva, da kvalitetnih ljudi na trgu dela enostavno ni dovolj. V nobeni ekipi niso vsi 100-odstotno angažirani in izkoriščeni, zato upravičeno trdim, da imamo vsi neizkoriščene potenciale, kajne?

Kdaj ste nazadnje naredili inventuro nalog in ugotovili, koliko so sodelavcem prioritete jasne in katere naloge določeni sodelavci redno opravljajo, a niso na njihovem seznamu prioritet? Takšna inventura vam nazorno pokaže, kdo dejansko naredi več, kot se pričakuje in kdo ima še kaj »lufta«.

Pogosto vidimo, kaj vse bi drugi lahko naredili bolje, zato dejansko ne izkoriščamo priložnosti, da bi svoje delo opravili še bolje oziroma lažje.

Eden izmed enostavnih pristopov za dvig kvalitete dela je ta, da se na naslednjem sestanku pogovorite o tem, kako bi vsak sodelavec čim bolje opravil svoje delo - nič več, nič manj. Glede na to, da si sodelavci s svojim delom (za)služijo svojo plačo, je to upravičena zahteva vodje in organizacije. Če boste pri tem upoštevali še njihove ideje in predloge, bodo še bolj zagnani, da to tudi naredijo. Včasih je za še bolje opravljeno delo dovolj že to, da se tega (redno) zavedamo.

In za zaključek še ena misel, ki me je že pred desetletji navdušila in je napisana za današnji čas (avtorica Mati Tereza):

»Če bi vsak pometel pred svojim pragom, bi bil cel svet čist.«

Čist, uspešen in urejen teden (ter vse nadaljnje) vam želimo

Branko Žunec in ekipa BMC International

p.s. V naših vodstvenih programih treniramo tako »čiščenje pred svojim pragom«, kot tudi tehnike za »postavljanje in vodenje po prioritetah«, da bo tudi v podjetjih delo potekalo čim bolj »uspešno, čisto in urejeno«.

Subscribe
Previous
ZKP? Poznamo.Koliko jo zares uporabljamo?
Next
Kako zgradiš vrhunsko ekipo – tako v športu, kot v poslu?
 Return to site
Cookie Use
We use cookies to improve browsing experience, security, and data collection. By accepting, you agree to the use of cookies for advertising and analytics. You can change your cookie settings at any time. Learn More
Accept all
Settings
Decline All
Cookie Settings
Necessary Cookies
These cookies enable core functionality such as security, network management, and accessibility. These cookies can’t be switched off.
Analytics Cookies
These cookies help us better understand how visitors interact with our website and help us discover errors.
Preferences Cookies
These cookies allow the website to remember choices you've made to provide enhanced functionality and personalization.
Save