Return to site
Return to site

Vodstveni izziv 2026

· Nasvet tedna

Vodstveni izziv 2026

Ljudje se vedemo na določen način - zaradi določenih razlogov.

Zato je precej neučinkovito, ko poskušamo spremeniti vedenje sodelavcev z različnimi zunanjimi motivatorji.

Potrebno je narediti korak v pravo smer.

Če želimo, da naši sodelavci naredijo delo bolj zavzeto in spremenijo svoj odnos do dela, je potrebno najprej (s)poznati način, kako razmišljajo.

Vprašajte jih: »Kaj je razlog, da ste se pri nalogi A bistveno bolj potrudili, kot pri nalogi B?« ali »Kako gledate na spremembe, ki jih nameravamo uvesti v podjetju, v letu 2026?«

Edini način, da spremenimo njihov odnos do dela je, da jim damo dovolj dober razlog, da se sami spremenijo.

Resnica je: Ljudje spreminjamo svoje vedenje iz svojih razlogov in ne tujih.

Kaj pa vas žene, da ste pri delu zavzeti in produktivni?

Izkoristite zadnje tedne v letu 2025 za iskreno komunikacijo in se povežite s sodelavci v upanju za še eno zdravo in še bolj uspešno leto 2026.

Branko Žunec in ekipa BMC International

P.S.: Oglejte si naše programe in naredite prvi korak k spremembam, ki izhajajo iz ljudi – ne iz pritiskov. Zavzetost se začne pri razumevanju "zakaj".

Subscribe
Previous
Čas je za novo slovensko kulturo
Next
 Return to site
Cookie Use
We use cookies to improve browsing experience, security, and data collection. By accepting, you agree to the use of cookies for advertising and analytics. You can change your cookie settings at any time. Learn More
Accept all
Settings
Decline All
Cookie Settings
Necessary Cookies
These cookies enable core functionality such as security, network management, and accessibility. These cookies can’t be switched off.
Analytics Cookies
These cookies help us better understand how visitors interact with our website and help us discover errors.
Preferences Cookies
These cookies allow the website to remember choices you've made to provide enhanced functionality and personalization.
Save