Vodstveni izziv 2026
Ljudje se vedemo na določen način - zaradi določenih razlogov.
Zato je precej neučinkovito, ko poskušamo spremeniti vedenje sodelavcev z različnimi zunanjimi motivatorji.
Potrebno je narediti korak v pravo smer.
Če želimo, da naši sodelavci naredijo delo bolj zavzeto in spremenijo svoj odnos do dela, je potrebno najprej (s)poznati način, kako razmišljajo.
Vprašajte jih: »Kaj je razlog, da ste se pri nalogi A bistveno bolj potrudili, kot pri nalogi B?« ali »Kako gledate na spremembe, ki jih nameravamo uvesti v podjetju, v letu 2026?«
Edini način, da spremenimo njihov odnos do dela je, da jim damo dovolj dober razlog, da se sami spremenijo.
Resnica je: Ljudje spreminjamo svoje vedenje iz svojih razlogov in ne tujih.
Kaj pa vas žene, da ste pri delu zavzeti in produktivni?
Izkoristite zadnje tedne v letu 2025 za iskreno komunikacijo in se povežite s sodelavci v upanju za še eno zdravo in še bolj uspešno leto 2026.
Branko Žunec in ekipa BMC International
P.S.: Oglejte si naše programe in naredite prvi korak k spremembam, ki izhajajo iz ljudi – ne iz pritiskov. Zavzetost se začne pri razumevanju "zakaj".