Return to site
Return to site

Vem, K.A.M.se B.O.M. razvijal v 2025

· Nasvet tedna

Vsako podjetje na trgu živi od prodaje, drži? Odlična prodaja pomeni tudi dovolj sredstev, ki jih namenimo za razvoj podjetja. Posebno področje v prodaji je »B2B« prodaja (prodaja med podjetji), kjer ni klasičnega zaključevanja prodaje, ampak je ključen odnos, ki ga vzpostavimo in razvijamo s kupci. Pri B2B prodaji igrata ključno vlogo dva profila sodelavcev, ki jih imenujemo:

  • KAM – Key Account Manager / skrbnik ključnih kupcev in
  • BOM – Brand Operations Manager / skrbnik podpore blagovni znamki.

Tokratni nasvet tedna je bolj »prodajno« obarvan, tudi zaradi treninga, ki sem ga imel za KAM-e in BOM-e mednarodnega podjetja na Dunaju. Z vami želim deliti 3 ključne vsebine, za katere verjamem, da vam lahko bistveno izboljšajo prodajne rezultate vaših KAM-ov in BOM-ov v 2025:

  1. Bodite pozorni na to, kako vaši produkti in storitve podpirajo vizijo in razvojno strategijo vaših kupcev
    »it's not about you, it's about them«
     
  2. Gradite in negujte odnos z osebo pri kupcu, ki skrbi za vašo prodajo
    »build trust to scale the sale«
     
  3. Poskrbite za čim boljšo usklajenost KAM-ov in BOM-ov za doseganje prodajne odličnosti
    »KAM & BOM alignment leads to sales excellence«
     

Angleške fraze so z namenom, da si jih še bolje zapomnite in

ker tudi večina naših podjetij dela na mednarodnih trgih.

 

Raziskave kažejo, da 84% vseh B2B kupcev kupi ponovno in več od tistih KAM-ov in prodajnih ekip,

ki bolje razumejo njihovo podjetje in cilje.

 

Z upoštevanjem zgornjih treh točk boste v 2025 tudi vi med njimi.

 

To vam želim in privoščim

Branko Žunec z ekipo BMC International

 

p.s. Preverite BMC top 3 programe in si čimprej rezervirajte program, ki vas bo še letos opremil z veščinami za leto 2025.

 

Subscribe
Previous
V časih, ki prihajajo, bo ključna prav S_________
Next
Ali prepoznate vaše izgube? Povečajte produktivnost na...
 Return to site
Cookie Use
We use cookies to improve browsing experience, security, and data collection. By accepting, you agree to the use of cookies for advertising and analytics. You can change your cookie settings at any time. Learn More
Accept all
Settings
Decline All
Cookie Settings
Necessary Cookies
These cookies enable core functionality such as security, network management, and accessibility. These cookies can’t be switched off.
Analytics Cookies
These cookies help us better understand how visitors interact with our website and help us discover errors.
Preferences Cookies
These cookies allow the website to remember choices you've made to provide enhanced functionality and personalization.
Save