Return to site
Return to site

Komunikacija je pogosto iluzija

· Nasvet tedna

Navdih tedna:

Komunikacija je pogosto iluzija

Prepričani smo, da ko posredujemo nekomu sporočilo ali informacijo, da je to to.

A se pogosto izkaže, da to ni to.

Ker je oseba drugače razumela ali sprejela sporočilo ali informacijo.

In potem si mislimo, kaj je s to osebo narobe, da ne razume.

Zveni znano?

Razlog je v tem, da se komunikacija zgodi šele takrat, ko druga stran potrdi, kakšen učinek je imelo naše sporočilo oz. informacija nanjo.

To pomeni, da se komunikacija dejansko zgodi šele takrat,

ko dobimo tudi povratno informacijo od drugih.

In se prepričamo, da imamo enako razumevanje sporočila oz. informacije.

Če ne verjamete, imam en izziv za vas – »kako potisnete televizijo premera 100 cm skozi luknjo, veliko 2 cm?« Če rešitev poznate, odlično. Če ne, preverite pri kolegih, sodelavcih, kako bi to rešili.

V vsakem primeru se je komunikacija zgodila.

Se je res?

Naj bo ta teden brez iluzij, to vam želimo
Branko Žunec in ekipa BMC International

P. S. Za še več navdiha in jasnosti pri komunikaciji in povratni informaciji vabljeni k poslušanju podcasta

Vodenje brez izgovorov.

Subscribe
Previous
Sprejemanje še boljših zahtevnih odločitev
Next
 Return to site
Cookie Use
We use cookies to improve browsing experience, security, and data collection. By accepting, you agree to the use of cookies for advertising and analytics. You can change your cookie settings at any time. Learn More
Accept all
Settings
Decline All
Cookie Settings
Necessary Cookies
These cookies enable core functionality such as security, network management, and accessibility. These cookies can’t be switched off.
Analytics Cookies
These cookies help us better understand how visitors interact with our website and help us discover errors.
Preferences Cookies
These cookies allow the website to remember choices you've made to provide enhanced functionality and personalization.
Save