• Sodobno voditeljstvo  
    • Program Sodobno voditeljstvo
    • Vodstveni članki
  • Odličnost v prodaji  
    • Program Odličnost v prodaji
    • Prodajni članki
  • Specialni programi
  • (R)Evolucija vodenja  
    • (R)Evolucija vodenja
    • RV +
  • Dogodki
  • BMC ekipa
  • 0

Ključ za uspeh v poslu s(m)o ljudje

Za tiste, ki gledajo v poslu prioritetno na dobiček, so zaposleni strošek.
Za tiste, ki gledajo v poslu na zadovoljstvo kupcev, strank in gostov, so zaposleni ključ do dobička.
Tisti, ki gledajo na zadovoljstvo kupcev, strank in gostov, bodo naredili vse, da bodo svoje najboljše zaposlene obdržali.

Zadovoljni in cenjeni zaposleni s svojim trudom in skrbjo krepijo ugled podjetja.
Zadovoljni in cenjeni zaposleni uvajajo in ustvarjajo nove zadovoljne zaposlene.
Zadovoljni in cenjeni zaposleni so dolgoročno največji vir dobička.
Zaposleni…smo tudi mi, vsak od nas.

Kako pa vemo, da se zaposleni počutijo cenjene?
Kako vemo, da z veseljem skrbijo za ugled podjetja, da ob kavi s ponosom povejo, kje so zaposleni, da se počutijo kot dodana vrednost, da z veseljem pomagajo sodelavcem, da so zadovoljni s prenosom informacij, da so zadovoljni z svojim napredkom, s svojim vodjo?

Lahko jih vprašamo, drži.

Lahko pa izmerimo. In običajno, če ob nekaj "neotipljivega" damo številke, dobimo vrednost, ki nam pove, kaj, kje in koliko sprememb potrebujemo, da bomo še boljši, navsezadnje pa tudi, kaj se bo zgodilo, če ne ukrepamo.

Zase vem, da bom veliko bolj zadovoljen in produktiven, če se bom počutil cenjeno (in ne poceni!).

Kaj pa vi?

En zadovoljen in cenjen teden vam želita
Branko Žunec in ekipa BMC International

 

 

Previous
Zdravi vs. osamljeni
Next
Pohvala vs. zahvala
 Return to site
All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK

Powered By